29 Mart 2013 Cuma

Düşünceli kuzum


Kuzunun "Annem benim herşeyim" temalı cümleleri;

- Uyumaya çalışıyorum ama babası gelip gidip beni uyutmamak için uğraşıyor. Kuzu diyor ki; "Baba anneme dokunma onun çok uykusu var"
- Babaanneyle parka giderken "ben hemen gelcem anne tamam mı merak etme hemen gelcem"
- Konuşması için telefonumu verdiğim babaanneye; "O annemin telefonu annem konuşacak bırak babaanne"
- Ayaklarımı çıplak görünce; "Anne terliğini getirdim"
- Dışarı çıkarken; "Anne montunu giy hadi, üşüme"
- Arabaya binince ; "Anne sen de kemerini tak, düşersin"
- Yemeklerden sonra; "Teşekküy edeyim ellerine sağlık anne"
- Azıcık kendime çeki düzen verince; "Anne seni çok beğendim anne"

2 yasında bir miniksin ama aslında kocamansın prensesim! Sen de bizim herseyimizsin!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder